img
Company name MVP Solutions
KVK number (e.g. EIN) 61374075
Work area Zakelijke dienstverlening
Address Lange Breestraat 30
3311VK Dordrecht
zuid-holland, Netherlands
Phone 0624172790
Email vacature@mvpsolutions.nl
Contact Matthijs van der pol
Website (URL) http://www.MVPsolutions.nl

Systeembeheerder

Systeembeheerder Vacature – Apeldoorn – Fulltime (parttime is bespreekbaar) – Kamp Coating GroepJouw uitdaging als Systeembeheerder & Werkplekbeheerder De functie bestaat uit 2 onderdelen: Systeembeheer & Werkplekbeheer.Als Werkplekbeheerder verzorg je de installatie van nieuwe werkplekken en het onderhoud van bestaande werkplekken. Je lost problemen en storingen op en beantwoord vragen van collega’s. Hierbij draait het o.a. om laptops, pc’s, software, telefoons en printers. Daarnaast zijn er monitoringssystemen die je in de gaten dient te houden.Als Systeembeheerder verzorg je het dagelijkse beheer van onze systemen en ben je ook bij innovatieprojecten betrokken. Daarnaast denk je mee hoe we op lange termijn...

Productmanager

De ideale Productmanager Jij bent een generalistische bedrijfskundige met een proactieve houding. Je bent zelfstartend genoeg om op onderzoek uit te gaan en ideeën voor te leggen. De informatie uit je onderzoek gebruik je om tot creatieve initiatieven te komen. Daarbij heb je oog voor de langere termijn. Je hands-on mentaliteit zorgt ervoor dat je je ideeën zelf uitvoert. Tegelijkertijd ben je in staat om anderen mee te krijgen met jouw visie. Als het nodig is ben je in staat om moeilijke en ingrijpende beslissingen te nemen. Praktisch beschik je over: - Een afgeronde hbo-opleiding in commerciële richting (CE, SBRM,...

Magazijnmedewerker

Magazijnmedewerker Vacature – Zaandam (Amsterdam) – Fulltime – DrimensaJouw uitdaging als Allround Magazijnmedewerker / Heftruckchauffeur Jij wordt zelfstandig verantwoordelijk voor het beheer van ons magazijn. Het wordt echt jouw toko waar je alles voor mag regelen. Je werkt zelfstandig en zorgt ervoor dat de inkomende en uitgaande goederenstroom soepel verloopt. Onze loods zit direct aan het kantoor waardoor je veel contact hebt met jouw collega’s op kantoor.Enkele taken / verantwoordelijkheden: - Inbound: chauffeurs ontvangen, vrachtwagens lossen - Opslag: nieuwe voorraden opslaan in het magazijn - Outbound: orders picken (50% met de heftruck en 50% handmatig) - Klanten ontvangen die zelf...

Customer Service Medewerker

Customer Service Medewerker Vacature – Zwijndrecht – Fulltime (40 uur per week) – PMP FurnitureJouw uitdaging als Customer Service Medewerker  Als leveranciers van meubels is onze after-sales customer service afdeling erg belangrijk. Onze klanten (denk aan woonwinkels) mailen en bellen hun klachten door. Het wordt jouw verantwoordelijkheid om deze klachten klantvriendelijk af te handelen conform de gemaakte afspraken. Voorbeeld: een klant meldt een klacht en jij gaat dan aan de hand van de gemailde foto’s en/of filmpjes de klacht beoordelen. Jij zoekt vervolgens een passende oplossing en zorgt dat dit vervolgens uitgevoerd wordt en communiceert dit met de klant. Gaat...

Plaatwerker

Procesoperator CNC Vacature – Alblasserdam (regio Dordrecht) – Fulltime – Arma TankbouwJouw uitdaging als Procesoperator CNC / Constructiewerker / CNC Machinaal Plaatwerker /  Jij wordt verantwoordelijk voor het verwerken van de constructieplaten voor onze projecten (opslagtanks). Samen met jouw collega’s maak je uit platen en profielen alle tankdelen die nodig zijn voor het kunnen bouwen van opslagtanks. In jouw functie houd je je met name bezig met plaatbewerking (CNC plasmasnijden snijden van plaatwerk en het walsen middels een rollenwals). Daarnaast voer je diverse andere voorkomende constructiewerkzaamheden uit (zoals snijden, branden, zagen, ponsen en hechten).Enkele taken / verantwoordelijkheden - De platen...

ICT Helpdeskmedewerker 1ste lijn

ICT Helpdeskmedewerker 1ste lijn Vacature – Oude Meer (Schiphol-Rijk) – Fulltime (32 tot 40 uur per week) – VoiceByteJouw uitdaging als ICT Helpdeskmedewerker 1ste lijn / Software Support Specialist / Servicemedewerker Helpdesk Doordat je komt te werken bij een relatief klein bedrijf (9 medewerkers) kunnen we jou een uitdaging op maat aanbieden. In de basis betreft jouw functie taken gerelateerd aan de 1ste lijn helpdesk waarbij jij (per mail en telefonisch) vragen van onze klanten (bedrijven) beantwoordt en hun problemen oplost. De tickets zijn gerelateerd aan de verschillende diensten en producten die wij leveren, denk bijv. aan werkplekbeheer, netwerkbeheer, VoIP,...

Bezorger Uitvaartkisten – Rijbewijs B

Bezorger Uitvaartkisten – Rijbewijs B Vacature – Capelle aan den IJssel – Parttime of Fulltime – Van Wijk UitvaartkistenJouw uitdaging als Bezorger / Chauffeur Je begint jouw werkdag in Capelle aan den IJssel waar je van ons een dagplanning krijgt. Je laadt vervolgens jouw wagen in en rijdt per dag zo’n 300 tot 500 km door Nederland. We hebben sociale klanten (dat hoort nu eenmaal bij onze business) die vaak ook helpen met uitladen. Jij bent het gezicht van ons bedrijf, aangezien jij degene bent die hen bezoekt. Wij hebben overigens een app die jouw route plant en tevens berichten...

Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker Vacature – Vianen – Parttime (24 uur) – WingWays  Jouw uitdaging als Financieel Administratief Medewerker / Medewerker Boekhouding Als Financieel Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheren van de dagelijkse financiën van zo’n 6 tot 8 klanten, voornamelijk verenigingen. Je werkt nauw samen met zowel je klanten als je collega's om een soepele financiële operatie te waarborgen.Enkele taken en verantwoordelijkheden - Voeren van debiteuren-, crediteuren-, inkoop- en verkoopadministratie voor verschillende verenigingen. - Beheren van bankzaken. - Controleren en beheren van aansluitingen met andere administraties en relevante bronbestanden/-documenten. - Verzorgen van BTW-aangiftes en opstellen van financiële- en...

Coördinator Klantenservice (Junior / Starter)

Coördinator Klantenservice (Junior / Starter) Vacature – Parttime of Fulltime – 28 tot 40 uur per week – AdapcareJouw uitdaging als Klantenservice Medewerker / Customer Service Medewerker / Medewerker Planning / Coördinator Jij wordt de belangrijkste schakel tussen onze klanten en het Adapcare Customer Service Team. Waar jouw collega’s van de afdeling de complexe klantvragen inhoudelijk oplossen, daar heb jij tegenover een rol als “poortwachter” waar alle klantvragen binnenkomen. Jij krijgt een meer afwisselendere, algemenere rol waarbij je de voorselectie verricht, de vragen coördineert, de vragen inplant en het 1ste telefonische klantcontact verzorgt. Daarnaast voer je proactief controles uit en...

Allround Office Manager / Medewerker Inkoop & planning

Allround Office Manager / Medewerker Inkoop & planning Vacature – Eindhoven – parttime – 24 tot 32 uur per week – Coolen B.V.Jouw uitdaging als Allround Office Manager / Medewerker Inkoop & overige ondersteunende taken We bieden je een enorm afwisselende baan aan die we kunnen aanpassen o.b.v. jouw wensen en ambities. Het zal in ieder geval een combinatie zijn van onder meer inkoop, voorraadplanning en administratie (in ons ERP systeem). Jouw eerste en voornaamste uitdaging is om te zorgen dat de onderdelen/ materialen die nodig zijn om onze orders af te leveren tijdig en in de juiste hoeveelheden in...

Browse Jobs

Popular employers